یکشنبه ۲۳ شهریور ۰۴

10 ويژگي ضروري يك فروشگاه اينترنتي

طراحي اقساطيراهكارهاطراحي پورتالمقالاتهوش مصنوعيفروشگاه اينترنتي10 خاصيت بايسته يك فروشگاه اينترنتيفروشگاه اينترنتي چيست؟خريد اينترنتي چيست؟سبد خريد چيست؟فروشگاه اينترنتي چگونه شغل مي كند؟انواع فروشگاه هاي اينترنتياپليكيشن موبايلنرم افزاروب سايتربات تلگرامبازاريابي ديجيتالخانه هوشمندتايپوگرافي

امكانات فروشگاه اينترنتي

كلان‌داده و علم داده‌هاتجزيه‌و‌تحليل كسب‌وكارپردازش زبان طبيعيشبكه‌هاي اجتماعينمونه كارها10 خاصيت ضروري يك فروشگاه اينترنتيامكانات فروشگاه اينترنتي موفق چيست؟در اين مقاله ويژگي‌هايي را كه به شفا قابليت­ها و سوددهي وب سايت فروشگاهي شما كمك مي كنند رسيدگي مي كنيم; شما با مطالعه اين موارد آمادگي لازم براي ساخت و مديريت فروشگاه خودتان را خواهيد داشت. چنانچه بيچارگي به مشاوره مجاني داشتيد با ما تماس بگيريد.
جهت آشنايي با مفاهيم وب تارنما مي توانيد نوشتار ي فروشگاه اينترنتي را مطالعه فرماييد.
1-       لوگوي مناسب و گويا
 يك آرم پسنديده و واضح، مشابه يك كارت ويزيت هم براي كسب و كارهاي كوچك و هم براي برندهاي كبير بايسته است. در خريد آنلاين، لوگو يك مظهر اعتماد و عنصر اطمينان دسته براي كمپاني يا سازمان است. براي مارك هاي معروف، فقط با يك لوگوي شناخته شده ، يك وب سايت با يك سري عكس و فيلم قشنگ و يك دكمه ي خريد كافي است. توجه كنيد سررسيد زيادي صرف برگزيدن لوگو نكنيد. اگر در مدت ناچيز سوداگري شما گرفت مي توانيد حتي لوگوي خويش را تغيير دهيد و دشوار خاصي هم پيش نمي آيد. نكته مهم اين است كه فقط لوگوي خيلي بد انتخاب نكنيد!
SonyAdidas 2-      تخفيف، هديه و ارسال رايگان
كاربران معمولا سريع تصميم مي گيرند كه آيا يك تارنما را اخ دارند يا نه. به همين انگيزه يك وب سايت فروشگاهي بايد علاقه مشتري را در همان لحظه‌هاي ابتدايي ورودش به سايت جلب كند، در غير اين چهره كاربران وب سايت‌هايي با صفحه ي اول جالبتر را براي خريد انتخاب خواهند كرد. هيچ چيز به اندازه‌ي تخيف ويژه در صفحه اول پروا مشتري را جلب نمي كند. بسياري از مردم در دوره‌هاي تخفيف و فروش ويژه، بدون فكر كردن خريد مي كنند و هر چيزي را حتي اگر نياز نداشته باشند فقط به اين علت كه تخفيف دارد مي خرند!
 بعضي از مشتريان با ارسال مجاني جذب مي شوند و برخي با ارسال هديه. بنابراين تخفيف و فروش گزيده تر معمولا نخستين چيزي است كه خريداران در وب سايت‌ها به تعقيب آن هستند. وعده‌ي هديه و تخفيف باعث تحريك مشتريان به خريد مي شود. فلذا موقعيت آگهي‌هاي تخفيف و بنرهاي جذاب در بالاترين سرنوشت صفحه اصلي يك وب سايت فروشگاهي رهنمود مي شود.
 ترابري رايگان نيز براي شمار زيادي از مشتريان مهم است. يك فروشگاه اينترنتي براي تمام مردم نقاط مختلف است و فقط يك بازار محلي نيست، بنابراين بايد هزينه ترابري را به چهره حساب هايش اضافه كند. بسياري از فروشگاه‌ها براي خودداري از هزينه‌هاي ترابري بيجا، معمولا يك بها كمينه را به عنوان خرج حمل و نقل تنظيم مي كنند به طوري كه براي خريداران، خريد از خرده فروش‌هاي كبير يا فروشگاه‌هاي آنلاين نتيجه يكساني دارد. بنابراين حمل و نقل مجاني در حاشيه پيمان دارد و افزودن خرج ترابري به چهره حساب عامل بازدارنده‌اي براي خريداران محسوب نمي شود. علاوه براين خريد كالاها به صورت اينترنتي حتي بدون تخفيف شدني است ارزان تر از خريد از مغازه ها و بوتيك‌ها باشد. به همين انگيزه است كه دست كم خرج ترابري پذيرفتني است.
 
eToysAbeBooks3-      پسينيان آگاهي ها و دوست داشتني ترين محصولات
براي تازه ها دوره‌هاي تخفيف يا برنامه‌هاي آينده درباره‌ي محصولات صفحه‌ي اصلي بهترين مكان است. پيدا كردن محصولات منحصربه فرد و قيمت‌هاي ويژه براي خريداران نبايد زياد مشكل باشد. به علاوه مشتريان تغيير ناپذير بررسي چند فرآورده جديد در صفحه‌ي اصلي را برباد دان وقت براي گشتن به تعقيب جديدترين محصولات در صفحات داخلي سايت ترجيح مي دهند.
سايت‌هاي سرشناس زير را ببينيد كه در آن‌ها به نكويي توجه مشتري به محصولات و تبليغات جلب مي شود.

 AppleAmazon
4-      نام بازرگاني محصولات
پيش‌بيني اينكه مشتري پيگيري چه محصولي ست دائم شدني نيست؛ ولي اين به اين معني نيست كه همه‌ي محصولات را بايد به طور مستقيم در صفحه‌ي اصلي قرار دهيم. كاري كه مي تاب اتمام داد اين است كه محصولات پربازديد و پيشنهادات جالب را جايي قرار دهيم كه بسهولت در دسترس باشند. اين ترفند براي صاحبان كسب و كاري كه يك فروشگاه بزرگ با محصولات بسيار دارند بسيار كارآمد است.
اگر شما محصولات برند و مارك در فروشگاه اينترنتي خود داريد، سعي كنيد آنها را صفحه اصلي پيمان دهيد. اين ترفند باعث جلب توجه مشترياني مي شود كه دقيقا نمي دانند تعقيب چه هستند! علاوه بر اين فروشندگان زيادي وجود دارند كه فرصتي براي خريد برند ارائه مي دهند.
در وب سايت‌هاي فروشگاهي ذيل مشتريان از راه كانال هاي هدفمند و كارساز مي توانند آنچه را كه نياز دارند پيدا كنند:
ToolupSchool Speciallty 5-      سبد خريد، فرم ورود و فرم جستجو
در سايت هاي تجاري، ويژگي‌هاي سبد خريد، فرم ورود و فرم جستجو معمولا در كنار هم قرار داده مي شوند. انگار يك فروشگاه بدون سبد خريد تقريبا  نشدني-ناشدني است. محبوب ترين آيكون سبد خريد، يك سبد ساده است. بسياري از فروشگاه‌ها نيز براي مشتريان خود يك حساب كاربري خصوصي برگزيدن ميدهند الي امكان رسيدگي سفارشات پيشين و كنوني مشتريان هستي داشته باشد.
هر مشتري مي تواند اسم كاربري و رمز عبور شخصي خود را داشته باشد. علاوه بر اين، صاحبان حساب كاربري از تخفيفات گزيده تر برخوردار باشند و در تبليغات و فروش همكاري كنند. شما مي توانيد جهت سفارش فروشگاه اينترنتي مترقي خويش با ما تماس بگيريد. كمپاني پروسه مدار نت تارنما منحصربفرد و باره نظر شما را برايتان طراحي و فرآوري مي كند.
در فروشگاه‌هاي اينترنتي كبير كه محصولات متنوعي دارند، هستي فرم جستجو بايسته است. فرم جستجو به مشترياني كه به تعقيب محصول خاصي هستند كمك مي كند الي سر راست كالاي باره عقيده خويش را يافته و سفارش خويش را ثبت كنند.
PinkWalmart 6-      آيكون سيستمهاي پرداخت
وب سايت‌هاي تجارت الكترونيك با خريداران زيادي از سراسر دانشمند سروكار دارند كه هر كدام سيستم پرداخت خاصي را ترجيح مي‌دهند. علاوه‌بر‌اين، شدني است روش‌هاي پرداخت خاص، محدوديت‌هاي فني داشته باشند. به همين دليل بهتر است گزينه‌هاي پرداخت براي كاربران روشن باشند. به عنوان مثال، برخي از وب سايت هاي فروشگاهي كارت‌هاي اعتباري بين المللي را قبول نمي كنند يا در برخي فروشگاه‌هاي آنلاين آدرس صورتحساب و آدرس تحويل بايد در همان كشور محل فروشگاه باشد.
فروشگاه‌هاي اينترنتي معمولا از كارت‌هاي اعتباري، كوپن‌هاي هديه، پرداخت در محل و ... به عنوان سيستم‌هاي پرداخت اصلي خود بهره‌گيري مي كنند. آيكون‌هاي اين روش‌هاي پرداخت معمولا در پايين صفحه يا در گوشه‌هاي بالاي سايت پيمان داده مي شوند. همانطور كه در مثال هاي زير ميبينيد، آيكون روش‌هاي پرداخت بايد به چهره واضح و ساده در صفحه‌ي اصلي سايت فروشگاهي قرار ديتا شوند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.